My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Monday, November 28, 2011

melantak kat German Deli Imbiss Ampang

sape pernah makan Carl Jr.? yang jual burger besar 2..oke so klu xtahu pergi minx tolong kat google. yang aku nak cerita neh bukan pasal burger Carls Jr 2. neh lagi besar dr 2..burger dekat German Deli Imbiss Petronas Ampang Jaya. usha sket kat bawah 2 poster dye.



semalam housemate aku g bawak aku makan kt situ..so first time la aku pergi. bukak jew menu terkejut la bhai. haha. burger dye smua besar2. daging tebal2. pergh memang makan senak perut beb. usha sket la kat bawah 2.

megaton 500 wiggy..burger paling besar kt Malaysia aku rase. haha..500gram la siot..bayangkan la xnk besar plak. harge xde la mahal sgt..rm16.50 untuk burger sebesar 2. pas2 klu nak tambah aer dengan french fries dlm rm3.00. so oke la kan ? gelas air dye xnak besar plak. puas ati giler makan kt sini.




fon 2 untuk scale kan bape besar burger 2. member aku potong dua pas2 makan sebelah jew. lagi sebelah bungkus bawak balik. malam makan kt umah plak. klu korunk boleh habiskan memang perut naga la korunk. haha. selain burger banyak jugak makanan len macam chicken chop, sandwich, pasta n macam2 lagi. semua nye besar2 belaka. haha. ape lagi ade beran x makan ini burger ?


p/s : pastikan perut anda betol2 lapa sebelum makan kat sini.

No comments: