My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Tuesday, November 29, 2011

Sultan Sulaiman Club Design Competition

aku baru jew start keje hari isnin lepas. masuk ofis tros dapat job. huh. kne seapkan design competition dekat Kg. Bharu. so pertandingan ini untuk 're-Design' atau merekabentuk semula Kelab Sultan Sulaiman tersebut supaya ianya dapat menarik minat orang sekeliling dan juga pelancong datang ke tempat sejarah tersebut. Pasal sejarah Kelab Sultan Sulaiman 2 korunk ley la google sndri. aku x research sgt psl kelab 2..tp yang aku tahu bukan kelab malam yang ade hot chick n mabuk2 tu. haha.

so kat bawah neh adalah hasil kerja aku selama 4hari 4malam. baru masuk keje dah OT. acane ?


design dan idea diperah oleh boss dan staff ofis aku si Alep. aku cuma seapkan sketchup sket..pas2 buat perspective yang banyak2 tu. dengan x render nye..haha. ilek jew amik gambar sketchup tros masukkan dalam photoshop. edit sket letak pokok n orang. settle!

Historical Walk

Cafeteria And Entertaiment Centre

Basement Parking

Art Gallery

Amphitheatre

Modern Walk

Landscaping

Multi Purpose Hall


p/s: harap OT aku boleh claim even baru start keje. huhu

No comments: