My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Wednesday, July 7, 2010

sila tekan butang call, bill atau cancel.



CALL - panggil waiter mintak order. xpayah dah nak buat bunyi gune mulut 2 lagi. haha.

BILL - pas dah makan..xkan nak blah jew. tekan jela button bill 2. mesti bill sampai tros ke meja.

CANCEL - kalau tekan button bill @ call 2..pas 2 nak cancel so tekan jela button 2. mudah nye makan di pizza hut.

aku ade beberapa idea untuk bagi memantapkan kegunaan benda tekan2 neh..

FAST - supaya masak cepat sikit. aku dah lapa giler neh!

SMILE - senyum la sikit mintak order. jangan buat muka teran taik please.

NO SERVICE CHARGE - bila tengok bill..."Mak ehh! mahal noh service charge!."


aku suka pizza. memang sedap. tapi aku lagi suka dominos pizza. lagi sedap giler vavi la weh!

4 comments:

ita citot said...

aku setuju psl "smile" tu. aku juge setuju psl domino's tu.
aku slalu sound staff dia yg amik order. "senyum la cket...!" muka nak ketat jek... hampeh tolll..!

F A Y Z said...

ha 2 la
xkn semua period kowt
dgn jantan2 skli muka ketat

Ahmad Hakym said...

hahahahaha...tak lame lg order pon dah takde pakai org dah...main tekan2 je...hehe..

ZACK ENTRY said...

aku suka domino's lagi dari pizza hut..