My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Wednesday, December 8, 2010

lepak kl usha awek kereta | KLIMS'10




hari tu..
aku ngn awek n 2 org membe aku si bob ngn dani balik KL. yela submission da settle pas2 final exam next wik. so egt nak enjoy la jap kt KL neh. apelagi time 2 ade plak event autoshow neh kt PWTC. aku pown plan la ngn bob nk usha pameran neh. tengok dye punya iklan punya la gempak ade bumblebee ngn kereta batman. 2 yang semangat aku nak pergi 2.

pergi hari jumaat. sebab tiket murah. rm5 jew sebab student price. haha. so bwk la matrix kad skali tnjuk kat kaunter 2. n then tros serang la masuk dalam.


banyak jugak la kereta dalam 2. aku rase PROTON punye booth paling besar sebab banyak jugak kereta dye letak untuk pameran. pas2 dengan kereta 5 name pahlawan melayu. memang superb la proton. bila nak kluarkan TUAH. aku minat giler. inspira terus xpandang. haha.

tuah

jebat

kasturi

lekir

lekiu

neo R3 turbo

proton EMAS

aku g sini memang nak sangat tgk kereta batman sebab dalam movie gempak giler keta batman 2 cuz nampak ganas ngn tayar besar pas2 body besi. last2 macam gampang jew. tgk pix bawah neh pown korunk boley nilai sendiri. piece of shit!

yang neh buat ape pamer. dah la nak amek gambar xley dekat2. pas2 boleh plak caj rm15 utk bergambar ngan kereta bodoh neh. memang pandai nak tipu orang.

aku harapkan kereta neh yang ade kat pameran hari 2. last2 laen plak yang ade. memang kecewa giler vavi.

pas2 xde mood ak nak usha bende laen. so baek la usha awek2 yang berdiri kat kereta2 yang ade lagi best. haha. bumblebee pown lebih kurang jugak la. ak ingat robot dalam movie yang dipamerkan. rupanya replika jew. ek ela baek xpayah. same jew ngn batman tadi. hampeh giler. cuma bumblebee neh nampak oke sket la.



banyak jugak kereta yang boley masuk dalam. macam kereta2 yang da dijual di pasaran. kereta konsep ngn supercars jew yang xley. yela kalau x berebut2 orang nak masuk dalam. perodua pown ade kereta konsep gak. BEZZA name kereta 2. dah macam bezita la plak. style gak perodua punya. kereta terlalu banyak sampai aku xlarat nak cerita semua skali. so usha jela pix kat bawah neh.



pameran 2 aku rase ade lagi. so sape2 yang nak pergi jangan la pergi hari cuti. sebab sesak giler orang ramai. aku yang pergi first day pown da terase ramainye orang time 2. kalau student jangan lupe bawak matrix card. boley dapat murah sket. bapak budak jangan plak bawak kad kerja..haha.

No comments: