My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Monday, February 7, 2011

Persamaan Chelsea dan Manchester United minggu ini



Persamaan Chelsea dan Manchester United
beberapa hari yang lepas

sangat menyedihkan

BOB kne banyak bersaba denga kritikan dari kawan2

sebab dua2 team...

KALAH...!!!!!!!!!!



Man United gameplay agak baek malam 2
referee jew yang mcam cilaka sket aku tgk
bola kne hand depan mate pown xbagi penalty
memang referee buta kayu la aku ingat
xpown dah dapat duit kopi
klu x Man U stil ley pegang rekod tanpa kalah
tapi nak buat macam mne
Wolves malam 2 maen memang mengaum habis
habis semua player Man U dye baham
Berbatov nak Hatrik pown xley
tapi gol tunggal United bukan berbatov yang jaringkan
Nani rembat masuk pada minit ke-3
lepas nak sumbat lagi dah xboley
so keputusan United kalah kepada team plg bwh dalam liga EPL
perghh......




match neh aku usha jugak semalam
teman membe aku bob tgk kat casper dengan membe2 yg laen
match neh bosan...
xtahu la apehal semua nye bawak bola sampai depan pas2 xlepas
nak tggu player try shoot ke arah keeper mmg ssh
pakcik depan meja aku Fanatik Liverpool
aku naek fedup ble dye bersuare
macam dye sorang sokong liverpool agaknya kat situ
gol tunggal liverpool oleh Meireles
Chelsea beli Torres
RUGI BESAR dan MEMBAZIR !
hahahaha
2 la belot lagi ngn liverpool
kan dah xhebat
lepas neh duduk bangku simpanan jela
hahah




"wah! seronok nye dapat maen kt Chelsea!!!" Torres.

2 comments:

.:iEyaaYaya:. said...

liverpool mmg power kan
ape barang chelsea
hahah

F A Y Z said...

ntah ape barang chelsea
manchester gak power dri liverpool
hehehe