My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Sunday, November 27, 2011

Promote

cool stall. name sebuah online store kepunyaan housemate aku waktu kt kuantan..aku kenal dia neh kejap jew x sampai setahun..tp aku tahu yang dia neh memang serius nak buat bisness neh. so aku secara xlangsung sepot la membe aku neh. aku ade jugak beli barang kat dia..aku rembat OKLEY Frogskin with Polarized Blue lens. Lens dye terbaek jugak la bagi aku even bukan 100% original. smpi sekarang aku pakai spek 2. klu x beli yang rm10 kejap jew da pening pale bile aku drive.

banyak jugak barang member aku neh jual..dari spek smpi la ke beg Deuter, Jam Casio , Kasut Puma Nike Adidas dan macam2 lagi lah. so klu korunk nak usha barang2 yang member aku jual neh ley la usha kt link neh.


logo cool stall 2 sebenarnye aku yang design. haha. aku buat simple jew time aku tgh buat 2 dah ngntok giler..so men buat jew pas2 tros bagi kt dia. tp oke ape ? haha

No comments: