My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Monday, April 5, 2010

Arkifest : Settle!

salam.

arkifest dh pown settle! memang fun gyle arkifest yang first time arkiputra buat untuk sem neh. setelah dapat pujian dari en.bad n en.hatta(lecturer)..rase lega gyle sebab semua xsangke arkifest neh boley berjalan dengan lancar. aku nak ucapkan terima kasih kpd semua membe2 aku yang telah banyak membantu dalam menjayakan arkifest neh. tanpa sepot dari korunk aku ingat benda neh jadi huru hara la agknya..haha. lepas neh kena fokus design plak. n pasneh ade lagi nak kena handle iaitu PORTFOLIO DAY! haha. ingat boley senang lenang kew time blaja neh. tydo pown boley mimpi design. haha. hopefully aku boley settle kn design aku yang dh macam ape dah neh. bape banyak nak kena REDO. huhu. harap sempat la sebelum portfolio nak settle kn semua benda neh. so aku nak tulis panjang2 pown xley. aku bagi korunk usha pix jela tyme arkifest neh. aku punye sketch up n autocad dah memanggil2 dah 2. pening pale aku dengar. huhuh. k cheers!

























No comments: