My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Friday, April 16, 2010

xpuas ati ka?mai la!

salam.

ape cer ? biasa bro. hurm tp aku kali neh dah xmacam biasa. semua benda dah jadi luarbiasa bagi aku. ini semua disebabkan memikirkan keadaan design aku yang entah kemana hala tuju yang sebenar. ini disebabkan oleh seorang manusia yang berhati ape ntah aku pown xtahu sampai sanggup berbuat demikian kepada kaum nye sendiri. mungkin dye berasa puas apabila berjaya melakukan perkara sedemikian. ataupun dye ade agenda nye yang tersendiri. ah lantak kau..tapi masalahnye aku buat semua keje dia.

drawing? alahai semua wa buat la der. xde yang xbuat. xsempat seap? agak2 r der..semua seap kowt. on time submission lagi. so ape lagi yang lu xpuas ati ngn wa? lu cakap la der. ish aku bengang btol. markah yang telah diberikan oleh beliau kepada aku amat mengecewakan. baek aku duk kt umah. xyah datang studio. xyah CRIT. xyah submit drawing. barula aku bersyukur dapat E. seap aku berterima kasih kepada dia sebab bagi aku markah sedemikian.

mungkin dulu dia skolah xhabis blaja ABC. sebab 2 la dye xtahu huruf A tu ape. yela kalau x mesti aku dapat huruf 2. kan seronok klu aku nak bercerita kat ibu aku kalau dia bagi aku huruf 2. ibu aku mesti tros kol dia ucap terima kasih. kawan2 aku pown terima nasib yang same. 1 kelas semua kena badi dia. kenapalah dia buat macam neh? ape yang dia dapat kalau dia buat macam neh? dapat ape ? aku xpaham langsung perangai manusia macam dia neh.lantak!



p/s: first time aku dapat E hari neh. thanx mr.E


puas hati kalau dapat buat macam neh. boley x kalau aku nak buat?


4 comments:

.:iEyaaYaya:. said...

saba ye syg..

F A Y Z said...

i will.

kynakynsella said...

kesian...
dugaan ney..sabar je la yea bang..
;)

.:iEyaaYaya:. said...

sayang..
sy tag awak
;))