My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Saturday, June 19, 2010

Back from ARCHUSTIC.



salam..

fenomena arki-kola yang dicetuskan pada ARCHUSTIC yang lalu mendapat sambutan yang memberangsangkan..haha. UTM KL bergabung dengan 6 orang budak shahputra telah menjayakan hasrat tersebut. aku, ayen, doul, kurt, ameen, dan adam telah berjaya menyumbangkan beberapa idea untuk menguatkan team arki-kola tersebut. yeah!. bajet la siot. haha.

aku telah dikerah untuk ke UTM KL pada minggu lepas untuk melaksanakan tugas sebagai penjaga booth. haha. xde keje laen agaknye. jage booth la jual tshirt. sambutan yang agak menyecewakan dari semua orang kat situ. makcik aku yang jual crocs pown dapat dah blah sebab tgk ramai xbeli crocs dye..sian unty aku 2..yela dah la sewa booth 2 mahal. rm50 sehari, mak ai giler vavi la UKM neh. naseb la aku tukang jage both jew. hakym ko byar la!.haha. aku bukannye participant..so aku tolong la jage booth neh. pix aku shoot memang xbanyak sebab aku dok lepak kat booth jew. dok kat kerusi tunggu customer datang. kalau xde customer aku g beli waffle kat booth sebelah. mencekik la keje aku kat booth 2. kadang2 ade gak dak2 neh datang lepak..2 pown kalau dorang xg MODULE. aku xksh lantak kome la. dak2 laen yang jual tshrt tyme archustic neh agak kureng r berbanding taun lepas kat RUMI2009. aku rase mesti sebab sewa booth yang terlampau giler vavi mahal sampai xde nak bukak booth. yela xbalik modal kowt. UKM agak2 la nak minx sewa pown. kang aku jual senapang baru taw. haha.

sticker yang aku jual amatlah memuaskan hati aku..haha, habis la siot..xcaya den..egt xlaku last2 habis gak..2 pown sebab aku dah offer giler vavi. kalau x memang xlaku la jawabnye. tshirt banyak lagi..tshirt arkikola ngn nostalgiarch kaler coklat 2. sape2 nak sila lah contact aku ye. banyak saiz ade neh. botol arkikola dah settle. macam xcaye doe jual rm5 pown laku gak. perh mesti terharu kalau Mr.K tahu neh. hehe. pen teknikal si aiman xde lagsung penjualan..haha..xpe man baju ngn stciker ko banyak orang beli. aku beli gak tshirt yang osman buat 2, aku beli kaler ijo. thanx man. duet booth jgn lupe bagi. hehe.

sampai ke tengah malam aku bukak booth dengan si aiman. parking kat tepi lampu jalan. bukak boot keta blkg. pas2 jual lah baju. haha. style gyler. malam 2 jew banyak gak barang yang dijual. tempat baek punye..seap ade lampu. sebelum 2 aku sempat sental beberapa ketul ayam ngn hotdog tyme dorang ngah BBQ..hehe.

performance UTM KL malam 2 xmenjadi sgt sebab do SABOTAJ!!. wtf la UKM nye organiser neh..korunk xyah la buat giler tyme performance neh. tyme rehearsal oke jew. adoyai. so UTM KL tidak mendapat sambutan ketika persembahan..semua orang tgk dah garu kepala terpinga2..huhu..sedey doe sbb aku tyme 2 dok depan stage sbb nak rakam video dorang neh..las2 aku pown blah.

setiap malam kuar g lepak kat kedai mamak salam corner. skrin besaq so tgk bola pown sodap..haha. tapi xtgk pown..makan2 pas2 tros balik tido. hehe. ade 1 malam 2 nak g kajang cari kedai makan. mula2 egt nak makan satay kajang. so konvoi la ramai2 g sane. last2 kedai tutup. pas 2 patah balik g kedai mamak 2 jugak..haha..macam bodo jew jalan jauh2 last2 g kedai mamak 2 jugak. neh idea si anas lah neh..nak cari KFC sgt.

taun depan UTM skudai n UTM KL akan jadi host. tempat kat skudai la. harap sgt shahputra boley jadi co-host untuk taun depan..huhu. nyway congrats kat ujai sebab menang 1st prize design n aisyah menang 2nd prize. korunk memang terbaek la. pas2 wan bad menang photography. ameen ko menang kew photography 2..btol kew?klu btol tahniah. salute r UTM KL. taun lepas dah menang overall. so taun neh bagi la chance kat school laen plak..hehe..apepun xsbaba nak tunggu next workshop kat skudai. see ya!
















No comments: