My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Saturday, June 5, 2010

CUTi.



salam..

cuti semester. suka ye cuti. kalau xcuti xsuke. bila dah cuti suke gila. cuti panjang2 xsuke. sebab ape..cuti lame sgt. bosan la der. ape nak buat?. dok umah online memanjang. makan. tido. makan. GEMUK!. haha. padan muka. tapi aku maen badminton petang2 ngan adik n abang aku. so ade la jugak lemak2 dalam badan aku neh terbakar dan keluar menjadi najis..ergh!. so cuti neh perkara paling disukai oleh semua budak arkitek adalah TIDO! memang aku akan gunakan peluang yang ade dengan sebaik baik nya. yeah!. tapi solat subuh jgn lupe..kang xpsl kne sebat bontot ngn bapak aku. huhu. pas dah puas tido. baru lah melakukan aktiviti yang berfaedah seperti menolong ibu bapa. kan bagus 2..anak sapa la neh. haha.

duit MARA yang ade aku kne save..egt nak beli widelens tapi mahal sgt. 2nd hand pown mane nak cari pown aku xtahu. so baek la aku simpan untuk shopping baju. yela tyme kat kuantan ade plak mase nak beli baju, beli sluar neh semua. keluar uet untuk bayar kedai double A untuk plot A1 drawing 2. kasut paul smith yang aku beli kat Uptown Danau pown dah barai. haha. pas2 nak beli hadiah untuk gf aku lagi. befday gf aku dh nak dekat dh neh. so kne la stndby duet yang byk. k sygs?hehe.

kalau nak kerja memang xsempot kowt. cuti bape minggu jew pas2 dah kena gerak tanah jajahan(kuantan). nak start buat measured drawing yang amatlah melecehkan itu. argh!. dah la port xbest. SUNGAI LEMBING. waktu sem2 aku pernah pergi tempat neh untuk projek final. agak horror tempat neh sebab biasalah tempat lame. lantak lah asalkan dekat nak wat kerja.

membe aku kol ajak gi photoshoot hari 2. malam 2 aku gerak naek myvi kaler itam ibu aku punye. terkejut aku sebab ramai plak membe2 aku nak follow. so aku layankn jela. aku snap la beberapa gambar. tapi semua nye barai. aku pown xtahu nape ngn Deselear (DSLR) aku neh. majuk agaknye sebab dah lame terperap dalam beg 2 kowt. so xbyk la pix yang cantik aku dapat snap. kat bawah neh pix yang aku snap 2. so cuti neh ape yang aku dapat adalah tido yang cukup dan makan makanan yang sedap2 dari ibuku. sekian terima kasih shahputra sebab bagi cuti semester. :P









p/s : setiap mase mesti aku kol gf aku sebab....rindu awk syg sgt!.

4 comments:

.:iEyaaYaya:. said...

rindu awak jgkkk sygsss
;)

kynakynsella said...

awak member awak bnyak yg ensem2 lah
bak campak satu!
hahaha

F A Y Z said...

uih mne ley men campak2
ko egt neh bola kew hape
haha
yang mne ko nak
pilih2
semua dah berpunya
haha

kynakynsella said...

sume dah berpunye??
hampeh betoll
=_=