My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Saturday, September 25, 2010

3 Idiots..best movie ever.



sumpa gelak terguling2 tgk cite neh..dari mula sampai la habis cite neh..haha. lawak dalam cite neh memang menjadi..aku tengok banyak kali pown stil tergelak. even lawak tp still ade moral value dalam cite neh. dulu aku ingat cite hindustan neh semua nya yang jiwang2 jew..tapi cite neh laen sangat..lebih pada persahabatan. lagi best kalau layan ngn membe2 sebab gelak la kuat2 sampai jiran sebelah sound. haha. cite neh sebenarnya dah lame kua..tp aku xtahu lak psl cite neh. 2 pown time g raye kat umah unty aku kt cheras hari 2..dia yang pasang cite neh..so dari situ aku dapat tahu pasal cite neh. so bila kat kuantan aku cari cite neh pas2 usha ramai2 ngn membe2 aku..memang layan habis bila tgk ramai2. haha. sape2 xtgk cite neh memang rugi..sumpah best giler vavi. kat youtube pown ade aku rse..tp susah la nk tggu loading. download r senang. pastu layan ngn membe2. haha.



p/s : kalau korunk ditimpa masalah sebut 'aal iz well'..haha. aku pown xtahu ape maksud dia.

3 comments:

.:iEyaaYaya:. said...

syg tgk hindustan comel laa

Unknown said...

cte ni berkisar tentang apa?? pnh dgr pasal cte ni tp xpnh tgk plak?

F A Y Z said...

nick irfan : cite pasal 3pelajar kolej yang berkawan baek..pas2 kt kolej dorang 2 ade pengasas kolej yng sgt kejam. so sorang antara mereka neh ade yang pandai giler..n dia lah yang telah menyelamatkan kolej tersebut dr trus rosak sistem pembelajaran kt c2.