My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Wednesday, September 8, 2010

Eid-Dul-Fitri


raya dah nak dekat..lagi sehari jew pose. pas2 RAYA!! haha. so aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin pada semua blogger yang mengenali dirikuh ini. ampun maaf dipinta sekiranya ade entry aku yang buat sesape terase. so minx maap banyak2. kad raya kat atas 2 maen buat jew..kt facebook semua orang buat macam 2 sekarang..pas2 Tag kat membe2 , sedara mara , n aweks2..yelah boley la abg posmen cuti awl sket..surat xbanyak..haha..ketupat ngn lemang aku xsaba nk sental puas2 neh. kueh raya dah bau kt idong aku neh..hehe..xsaba nk raya. jemput la dtg rumah aku pada sesape yg tahu rumah aku. hehe. assignment byk nk kene sttle neh tapi ape pown kita RAYA DULUU!!!..

1 comment:

.:iEyaaYaya:. said...

selamat hari raya sayang!