My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Friday, January 28, 2011

Alhamdulillah

pertama kali aku ingin bersyukur ke hadrat Illahi kerana aku diberi peluang untuk aku mendapat keputusan yang baik pada semester lepas. aku harap semester akhir neh aku dapat buat sehabis baik dan memperoleh result yang lebih bagus dan cemerlang. terima kasih aku ucapkan kepada membe2 kelas yang byk beri kerjasama dan tunjuk ajar untuk jadi yang lebih baik. dan juga tidak lupa kepada Awak yang banyak memberi galakan dan semngat untuk saya. juga tidak lupa ibu dan abah yang selama ini yang banyak memberi dorongan dan nasihat yang berguna. thanx semua. :)








semester akhir sudah bermula. hutang kolej masih banyak tertunggak. bila nak settle aku pown xtahu.

1 comment:

.:iEyaaYaya:. said...

i'm so proud of you sayang!