My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Saturday, January 22, 2011

Percutian Menarik Di rumah selama Sebulan



bila cuti sem jew memang best. best sebab dapat tido sampai xegt dunia. tahu2 matahari dah terpacak kat ats kepala. tapi seminggu jela dok umah best. lepas 2 serabut la. aku pown mula la pikir ape benda aku nak buat time cuti neh.

Aktiviti Cuti no.1
- so pada 3hb januari yang lepas..aku ngn membe2 pergi bukit broga, sg. congkak dan juga port dickson. PD 2 sebenarnya plan last minute..tp stil pergi jgk. haha. 3hari 2 malam memang syiok habis lah. pix semua ade kt link neh ieyaayaya. gf aku dah update lame dah cuma aku jew yang lambat update. so usha la kt blog dye. ade part 1 sampai part 3. video pown ade skali. memang trip hari 2 sumpa yang paling best.

Aktiviti Cuti no.2
- lepas jew pergi trip ngn membe2 dan gf aku 2. balik jew abah aku dah bagi job kt aku. job senang jew. CAT RUMAH.
nasib baik la rumah neh kecik so xdela banyak dinding yang perlu aku cat. lagipun cat bhgian dapur dan bilik aku.
aku cat rumah neh seap ade gaji..bapak kasi la apelagi. haha.

Aktiviti Cuti no.3
- yang neh bukan aktiviti sgt pown. online memanjang. bangun tido on9. nak tido on9. aku on9 sebab gian doe maen game Cityville kt Facebook 2. sape yg dah maen aku rase tahu ape yang aku ckapkan neh.
tengok sikit la bandar yang aku buat time cuti neh. memang mengadap benda neh jew dah boley naek level cepat giler. membe aku yang level paling tinggi pown aku dah boley kejar. haha. sendra lu rilek jew nnt aku potong level ko..haha. so nasihat aku jgn maen game neh sbb game neh buat korang leka dan ponteng keje. pasneh dah start sem memang xde mase la nk maen benda neh dah.


xde ape yg menarik cuti sem neh sebenarnya. cuti kejap jew sebulan. nak keje memang malas. gayut ngn awek ngn online jela. so cuti dah nak habis. next week blk kuantan. adess.!

2 comments:

.:iEyaaYaya:. said...

dapat gaji bg sy la kan?
heheh

F A Y Z said...

bg awak ?
xmau2
heheh