My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Tuesday, July 5, 2011

Heritage Studies Exhibition UIA

hari 2 aku g usha pameran Heritage Studies dekat UIA. so korunk mesti xtahu ape benda Heritage Studies 2 kan ? senang jew kasi google la. haha. sbnrnya Heritage Studies neh dorang kne research pasal 1 building lama yang terkenal dengan zaman sejarah nya. bukan stakat research simple2 jew. kne research dari mula bangunan 2 dibina sehingga la bangunan 2 ade pada zaman sekarang. kerja memang banyak..korunk kne buat report, drawing, model dan macam2 lagi. korunk usha pix kt bawak neh maybe korunk faham la kowt. tp yang untung nye dak2 UIA neh dorang dapat travel oversea g buat keje neh..and di SPONSOR oleh UIA. memang best. budak UIA pnye works memang giler. aku xtahu la mcam mane dorang ley buat keje smpi detail giler vavi. salute la dak2 UIA neh. macam aku ade jugak buat keje macam neh..tp kitorang panggil measured drawing..keje lebih kurang same jew..cuma xgempak macam dorang jela. huhu. batch aku kne kaji pasal RUMAH JAMBI kat kemaman. eleh kemaman jew. haha.























tapi paling best aku suka tgk adalah video dorang. pergh gila beb superb video dorang buat. and video yang dorang buat Heritage Studies neh pernah menang tahun lepas waktu bengkel arkitek kt UKM taun lepas. first prize plak 2. usha jap video kt bawah neh..n korunk nilai la sndri.

First Prize Archustic Architectural Workshop








No comments: