My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Thursday, June 30, 2011

Empires & Allies.

Salam..

Semalam Malaysia menang ke atas Taiwan 2-1 kt Stadium Bukit Jalil. Tahniah pasukan negara! nnt kt taiwan jgn kalah plak. klu x hangpa smua dok la kt taiwan 2. haha. sekarang neh aku nak review sket pasal game kt FB yang ak tgh layan. dlu aku layan Cityville. sekarang xlagi. malas aku nk maen cityville 2. makin lame makin payah nak luaskan tanah..mcm2 benda dye minx. aku pown try la men game EMPIRE & ALLIES. mula2 maen ak pown xfhm. pas2 skrg layan beb.



senang jew game neh. adik aku pown reti main. game neh lebih kurang macam game Red Alert la. xkan korunk xprnh maen kowt. Mula-mula kne bersihakan kawasan. pas2 start bina bangunan2 seperti bangunan kerajaan, rumah, kilang galian dan ladang. kumpul duet ngn bahan galian banyak2 pas2 baru boley bina bangunan Tentera plak.


gambar kt atas neh aku nye empire. baru level rendah jew neh. nnt klu da besar aku update lagi. lepas2 korunk jgn maen sorang2 plak. invite la membe2 yang kaki game FB neh. nnt senang nak maen game neh. aku nye kawan baru ade bape kerat. 2 pown bukan nye smua slalu maen sgt.


gambar kt atas neh adalah Peta Petempuran. korunk akan lawan dengan pihak tentera jahat untuk mempercepatkan naek level. senang jew nk lawan. Usha dlu pihak lawan hantar tentera ape..pas2 korunk bina tentera yang sepatutnya. bila dah sedia korunk tros lawan. mesti menang punya. tp kne pandai pilih tentera la. kalau salah memang kalah la jawapnya.


yang neh plak list kapal terbang yang korunk ley bina. tp kne tgk jugak la dye nak ape..contoh nye macam minyak,emas dan duit. klu xcukup so xley buat la. sbb 2 aku bgtahu tadi kne kumpul duit dgn bahan2 galian byk2. stiap kali bukak neh korunk kne cek bahan galian yang dah terkumpul.

macam2 askar ade. kereta kebal, bazooka, perajurit dan macam2 lagi. n lagi 1 bila korunk buat bangunan 2 semua..jangan lupa letak askar2 korunk kt keliling bangunan. ini untuk mengelakkan dari bangunan korunk mudah diserang. klu xde askar memang senang jew mmbe2 serang tempat korunk 2. haha.


kapal pown ade macam2 jenis kapal. comel2 doe. haha. so apelagi..kasi layan la dlu game neh. best bro!



No comments: