My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Tuesday, May 4, 2010

syair untuk teman setia

ape la nak jadi dengan kau neh
bila kau nak settle.
aku dh lame layan kau.
hari2 aku layan kau.
aku sampai xtydo layan kau.
ko bila nak blah dr hidup aku.
aku dh penat sebenarnye.
aku nak gak buat benda laen.
xkn la nak dengan kau jew.
ko bukan nye menyenangkan aku.
hurm tapi kau amat penting.
kalau xde kau aku xtahu ape akan jadi pada aku.
kau la punca aku xtydo malam.
duet aku banyak habis sebab kau.
kau neh ape la banyak sgt gune duet aku.
sikit2 dah la.
aku neh bukan nye banyak duet pown
tapi xpela asalkan kau cantik dimata PAPA.
papa suka aku pown senang hati.
tapi kau kena la tolong aku.
kalau x mati aku sem neh.
pada kau jew aku berharap.
jangan la kau buat hal kali neh.
jangan nak HANG atau Restart dengan sendirinya.
kalau x nahas kau aku kerjakan.
aku tahu tahap kemampuan kau.
tapi tolong lah buat yang terbaik untuk aku kali neh.
aku cuma nak A jew.
itupun kalau ley dapat lah.
ko tolong la perform yang da best untuk aku.
aku dah malas nak pikir.
aku buat kasi seap lu kasi wa settle ini benda.
pas2 kita sama2 ley berehat.
xde la badan ko panas memanjang.
yela cian plak aku tgk kau.
air cond dh la xde.
kipas plak macam rase x rase jew.
tapi 2 semua xpenting.
yang penting kau 2.
aku tahu ko boleh buat.
sikit jew lagi aku mintak tolong dari kau.
pas2 xde dah aku.
oke?
tq.






TEMAN SETIA KUH

laptop.





p/s: ade macam syair kew??haha.!

2 comments:

hologramisfera said...

syair pattern apa ni.haha
goodluck!!

F A Y Z said...

ni pattern ikut suka
2 yg jadi mcm neh
haha