My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Wednesday, June 1, 2011

game burung garang lawan si babi hijau

game yang paling femes pada zaman teknologi sekarang neh. aku usha semua fon membe2 aku yang touchscreen smua ade game neh. xksh ape brand ape sekalipown..iphone kew, xperia, nokia, samsung galaxy..smua ade game neh. aku mula2 maen game neh memang layan giler. tp xbape nak suka sgt sebab ade binatang idung kembang 2. tp sbnrnya binatang 2 la yg buatkan aku nak maen lagi sbb geram tgk muka binatang idung kembang 2 gelak2 sbb tembak xkne dye. haha.

menyirap jugak la maen game neh kalau time maen level yg susah. aku pernah try maen 1 level sampai restart berpuluh2 kali baru la menang. last skali abis jugak aku maen game neh yang penuh menguji minda n skill melastik burung dgn tepat. haha egt senang kew nak maen..kasi try dlu la.



sekarang neh aku nga cari game angry bird version Rio plak. haa..lupa plak nk bgth..actly aku maen game neh kat dalam laptop..so senang sket nak maen. haha. yelah mane la mampu nak pakai fon canggih2..so download jela game neh. kat 4shared pown ade game neh xsilap aku. cuma masalah aku sekrang game versi Rio neh aku xjumpa2. dah jumpa hr 2 tp xley maen. so klu ade sape2 taw mane nak download. tolong la kasi kat aku. aku dah gian plak maen game neh. hahaha.



p/s : grafik versi rio cantek sket dari yang biasa..so mesti lagi best. hehe

No comments: