My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Sunday, June 5, 2011

nak tulis tajuk ape....aku pown xtahu



besok tamat lah cuti sementara di manjung. kembali ke tanah jajahan. hari2 yang dilalui ketika cuti ini amatlah membosankan. duduk rumah layan game pas2 seapkan concept board sampai lebam. ape pown xboleh!. bukan cuti sgt pown. nak lepak ngn membe..membe2 plak keje. malam plak aku malas nak kua xtahu nape. pas2 dengan diserang selesema plak time2 da nak ujung2 kat umah neh. argh!. keje xseap lagi even cuti sementara yang ada agak lame. aku pown xtahu asl blk umah memang malas giler nak buat keje. macam ade Saka plak dalam umah neh. tiket g KL jap lagi da nak beli. abah ngan ibu sibuk g wedding sane sini. abanga aku sibuk lepak ngn membe2 dye. maen keta kontrol la ape la. em..aku dok terperap dalam bilik neh. dah mcam anak dara plak. anak dara sekrang pown da x terperap dalam bilik la. tapi 2 lah..dunia student arkitek neh masa remaja banyak dibuangkan begitu saja. xde mase nak lepak2. xde mase untuk family. xde duet simpanan yang tetap. slalu ade duet jew mesti laju jew habis. print la model la..2 yang duet mengalir laju jew. kol abah minx duet dah macam habit aku rase. abah plak bagi banyak tapi stil habis. bila dah xde duet pas2 makan meggi. nnt da tua pale botak. haha.

portfolio 13-14 june neh. aku gerak kuantan lusa. tunggu portfolio. dinner dah la tema macam 1 malaysia. ape benda ntah. bayar rm65 macam xberbaloi la. baru egt nak cari custom yg pelik. last2 memang pakai baju melayu la. kompon macam hari raya. orang ramai datang open house. haha. shit!. aku xfaham bila ade lecturer masuk campur dalam hal yang melibatkan aktiviti student. dye akan jadi satu aktiviti yang penuh dengan tata tertib dan kesopanan yang melampau. argh! kitorang bukan orang tua la. kitorang remaja la. ko 2 dah tua xyh la masuk campur!. geram plak aku. rase mcam xnk pergi pown ad dinner neh. nak tahu x tema ape ? TRULY ASIAN. comel kan?

hari keluarga family abah aku xdapat nak pergi sbb kan portfolio. Architectural Workshop kat skudai pown xdapat pergi. so korunk ley nampak kan betapa ruginye mase2 yang ade bila belajar arkitek neh. damn! aku xsalahkan sape2. mungkin kebetulan benda2 2 jatuh pada mase yang same. so xley nak buat ape la. aku redha dengan ketentuan tuhan. tuhan lebih tahu ape yang terjadi. mungkin semua neh ade hikmah pada aku. aku harap lepas neh aku ade mase untuk family aku. selama neh aku dok kuantan macam dok UK plak. 1semester sekali jew aku balik. teruk x ? habis nak buat mcam mne bai. rumah jauh. pantai timur ngn utara habaq hang. balik kejap2 buat penat jew trun naek bus.

dah la. aku malas la nak cakap byk2. aku rindukan awek aku jew sekarang neh. bye.!

1 comment: