My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Monday, June 27, 2011

Video Student Arkitek yang Terlampau Melampau aduyai pun!

tajuk macam ah cai ckp la pun adoi!. haha. Jozan kalah la hari 2 time Maharaja Lawak..damn la egt aku xundi boley menang tp kalah la plak. tp Sepah pown memang best pown aku rse. so memang Sepah deserve it. pandai2 la korunk bahagikan duet. nabil jgk paling kaya sebab makan sorang. haha.

nk cite Maharaja Lawak pown dah basi..semua org dah tahu. hurm. cuti aku dipenuhi dengan aktiviti harian yang membosankan. ak lebih suka terperap dalam bilik mcm anak dara dok online. pas2 tolong ibu aku buat 2 la buat ni lah. so time bosan2 hari 2 aku ade edit 2video time aku semester6. edit pown cincai2 jew sbb ak malas. haha. tp edit jugak. so korunk ley layan la video neh. video time measured drawing pown ade. berlakon la bai. kasi usha la der. haha.

1) Mahmud Kawen Lagi



2) Studio



3) Site Visit Bangsar

No comments: