My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Friday, February 26, 2010

hari lahir seorang lelaki...

terima kaseh yang xterhingga kat budak2 rumah, bob n am dan my gf nursyakirah..yang telah plan untuk buat kejutan befday aku semalam.."thanx awak syg bagi saya kek n plan all this 2 me last nite.". tidak lupa kepada semua gurls yang ade semalam achik, alin, fie, zika n shaz yang join semalam. korunk semua memang best r..xsangke taun neh dapat celebrate dengan korunk semua. terharu sangat bila membe2 ade skali tyme befday aku. aku xtahu nak cakap cam ne lagi kat korunk semua malam 2..just aku ley katekan thanx a lot n aku hargai sgt2.

so..aku dah umo 20 tahun skrg. bukan belasan tahun dh sekarang. dh puluhan la pulak. tapi xtua ag k. jiwa stil remaja. haha. hope aku boley berubah jadi orang yang lebih dewasa n matang. pasneh kena banyak berfikir pasal masa hadapan. xley nak pandang belakang perkara yang dah lepas. yang lepas bia la ia berlalu btol x?..so yg kat depan kite neh kite la kena rancang semua nya supaya ia berjalan dengan lancar mengikut kemahuan kita. hurm..skema la plak. haha. ape pun hidup mesti di teruskan. thanx 2 abah n ibu yang membesarkan aku selama neh. aku akan jage name baek keluarga dan ikut segala nasihat ibu n abah. doakan aku berjaya dalam bidang yang aku ceburi sekarang neh. aku harap akan jadi orang yang berguna kepada ibu dan abah..insyaALLAH. sekian.

p/s: pix akan di upload nanti..cuz si Fie xbagi lagi kat aku pix 2.

No comments: