My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Monday, February 1, 2010

Site Visit : T E M E R L O H

Jumaat,30 Jan duakosongsatukosong. :P

Site visit untuk projek pertama iaitu di temerloh. aku ngan dak2 arkitek semester 4 nek bus kolej yang lame 2..xnek bus baru.huhu..kempunan aku. so pagi2 dlm kol 7.45 bertolak ke temerloh. janji pkol 7 sebenarnye tapi bagunn lambat..haha. nseb xkena tggl kalau x jalan kaki r.

Bus baru gerak tros berhenti kat R&R Gambang. ape benda la en. izat neh. lek r dulu smpi temerloh la baru benti makan. so kitowang trun la kat situ. minom2 isap okok pas2 naek bus balik.

Dok dalam bus apelagi..TIDO!. sedar2 dah sampai temerloh. Mane masjid?? haha..actlly kitaowng kena research pasal sebuah masjid kt temerloh neh.


Masjid neh namenye Masjid Abu Bakar. yela sem neh kena buat community center 2 yang kena research. Projek neh same ngan dak2 UTM Kl..so pe2 hal kitowang ley tnye dak2 UTM.

Sampai jew kat masjid. tros aku snap pix masjid 2. snap..snap..snap..haha. lepak jap en.izat nak brief..bla..bla..bla..pas2 doul(ketua kelas aku a.k.a housemate aku) bagi arahan untuk bahagi group buat research masjid neh. aku, chot, paly, dhani, alyn n ya kena reseach pasal dalam masjid neh. chot tgkap gambar gne camera aku. paly n dhani amek ukuran. aku sketch plan masjid neh. lame gak la nak settlekan research neh.ponat den.


ha tgk sketch plan aku..bapak ah barai..nak cepat punya pasal. tapi info detail lengkap. haha. lepas dah settle semua neh..perot pown dah bunyi enjin bot..xkan nak bia jew. MAKAN r..haha. Kak ina yang jadi pemandu pelancong kitowang..cehh. jalan punya jalan las2 jumpa kedai makan. duduk tros order. NASI AYAM SATU!!..haha. aku order sebab cam sedap plak nasi ayam 2.

pas makan. perot dah kenyang. hari 2 hari jumaat plak. so g la solat jumaat dulu. pas dah solat..kumpul balik. Doul gtaw dak2 swoh buat last check..mne tahu ade tertinggal ape2 info. dah settle baru lah tggu bus n balik kuantan.



VIDEO : pertelingkahan din n mirul dalam bus..haha!




p/s : buat site model plak..site analysis lagi..adoi!..time to do work!

2 comments:

Unknown said...

hahaha...yang video tu aku suka..gaduh punya gaduh,tiba2 masuk lagu tu..memang blend gila sial dengan situasi..macam couple gaduh tiba2..haha

F A Y Z said...

haha
2 la psl
drebar bus 2 yang tetiba jew on lagu 2
haha