My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Tuesday, February 9, 2010

sebentar tadi.

salam.

hari semakin panas..studio semakin sibuk..assignment semakin berlambak2..cuti raye cina semakin dekat..haha..cuti jew la yang best kowt..yang len penin pale den nak pikir. so hari neh hari yang agak sibuk..ade presentation site analysis dgn test etika professional. biasa lah name pown student..klu nak senang bek benti kolej g jual cendol kat ANE yang slalu jual kt depan kolej 2..dapat gak duet cuz aku tgk ramai orang beli ABC ngn cendol kat situ. aku pown ade gak beli. yela mane tahan tgk2 membe2 aku beli..dah la cendol 2 sejok..tekak aku memang kering jew tyme2 panas neh. so kena la beli. "ANE!!, cendol satu!!"."SIAP!"..aik?baru order dah seap kew?hehe. pehal aku dah melalut citer pasal cendol lak neh.


ABC yang jadi igauan semua student kat kolej aku..leleh siot wa tengok.

k2..so tadi tyme kat kolej aku kena buat presentation psl site analysis kat temerloh hari 2. dah la xprint..pas2 naseb baek dol pandai 'pancing' just present guna projector jew..huh kalau x mengamuk en.izat(lecturer design) aku rase. time presentation 2 aku xde cakap banyak pown..bia si dol,jue n alyn yang present cuz diorang yang banyak tahu pasal info site neh. aku buat adobe jew so xstdy sangat pasal site.hehe. present la bla..bla..bla..n kne kritik punya la bnyak..tu salah neh salah..adoyai..aku ingat dah perfect skali banyak benda nak kena buat rupanya pasneh..suruh tambah 2 la neh la..aku pown da rase malas pown ade nak buat len..tapi xpela aku cuba gak buat pasneh. chot, ko kena btulkan autocad ko 2..ade gak yang salah..hehe. en.hatta banyak bagi info2 yang berguna pasal grafik yang aku buat neh. aku ingat nk tunjuk site analysis yang aku buat kat blog tapi xjadi cuz dah barai..nnt la bila dah oter baru aku letak.
dol tengah present..aku duduk tengok jew..haha

erm..so bila da settle presentation ade lagi nak kena buat..iaitu study etika. kol 3 ade test. kena lah hafal nota2 yang ade. nseb baek sikit jew. xde la susah sangat nak hafal. masuk exam xsampai 15minit dah kuar dewan exam. haha. macam siot jew baca pnye bagai nak rak last2 soklan senang jew.hehe. mate pown dah berat..aku balik bukak laptop tros tulis blog yang aku post neh.haha.
Nota Etika Professional yang perlu di hafal..sikit jew pown.



MODEL MASJID ABU BAKAR TEMERLOH.
create by : Semester 4 Architecture.




p/s: bravo! r membe2 aku yang buat site model masjid neh..korunk memang rajin buat masjid neh..cantek gyle. naseb baek en.izat puji..aku ingatkan dye swoh REDO kew..haha..nyway congrats!.

No comments: