My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Saturday, March 20, 2010

Arkifest : TAG

salam...

okey.
neh tag untuk setiap sem. dari sem 1 sampai la sem 6. design same jew..cuma kaler design jew laen. so aku dah buat undi sendiri hari 2..n dah pilih setiap sem akan pakai tag kaler pew. sape2 xley bangkang sebab aku punya pasal lah.haha.bapak kerek gyle. ala lagipun tag jew pown. gantung kat leher. itu pun kalau korunk nak gantung..kalau x men buang2 jew. tapi jangan la xpakai plak. cian aku buat penat2.huhu. kaler neh aku men edit jew gne adobe photoshop. kaler neh yang kuar time aku edit 2. so xley nak tuka kaler laen dah. pink pown ade. cute pew?hahaha.

TAG DESIGN



LECTURER

Semester 1

Semester 2

Semester 3

Semester 4

Semester 5

Semester 6


p/s: persembahan untuk arkifest xready ape2 lagi neh. adoyai.

2 comments:

Unknown said...

style ahh tu,.aku support je selalu..ermm,kau ada idea tak apa aku boleh buat kasi best lagi utk bahagian hadia??ke nak macam biasa je,beli hamper,habis game,makan semua tu lepas tu jadi taik lalu takde apa nak dikenang??aku macam tak suka hadiah bentuk hamper makanan nu..aku macam cuba nak buat lain cth dapat bear ke,dalam hamper susun cth utk futsal,ada 7 orang,so dalam hamper tu ada 7 bear ke..lepas tu kat bear tu ada tag closr ke..aku macam fikir tu,tapi macam malas2 nak cakap sebab aku takut tak sempat je nak buat semua tu dan tak nak org macam tak suka..entahlah..

p/s:setakat ni aku terfikir bear yang kecik2 besar ta[ak tangan tu je..tak terfikir benda lain..
entahlah,aku rasa hadiah hamper makanan biasa sangat.

.:iEyaaYaya:. said...

yea saye setuju..
nak bear..
hehe
;)