My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Sunday, March 7, 2010

Hari Ini.

bangon pagi. lektrik plak xde. patot la badan berlecak. nak sambung tido balik pown xley. bangon tros masuk bilik air. pas2 nak buat apa?. turun bawah aku nampak mockup aku xseap lagi. tros amek cutter dan buat. potong2 ngantuk la plak. naek atas amek fon kol awak. baru bangun rupanya awak neh. letak fon. amek towel pergi mandi. keluar pergi beli makanan. lunch delivery to awak. makan dan makan. buat mockup 2 balik. pening pale pikir design neh. adoyai. erm.guling2 jap. awak kol. bla.bla.bla.bla. seap2 tros keluar. amek awak kt rumah. merempit sampai ke bandar. tros parking dan masuk ECM. naik lift. beli tiket wayang. dah la lambat..tapi xpela. tros masuk wayang. tgk cite niyang rapik. bla.bla.bla. keluar wayang. shopping kt carefour dulu. pas2 pergi parkson. awak beli dynamic pulse. SET la bai. wah!. suke gyle. pas2 tros gerak naek motor pergi kedai andaman tomyam sebelah green leaf hotel. uncle awak blanje makan. makan2. salam2. tros balik rumah. eh hantar awak balik rumah dulu. baru la aku balik.hehe... :)

p/s: ayat macam nak cepat. memang pown aku nak buat mockup pasneh. 2 malas tulis panjang2..haha. nyway thnx sangat kat awak yang bagi saya adidas set 2..ily.muah!

Poster
Honda Service Center Semambu.
Assignment Pengurusan A

2 comments:

.:iEyaaYaya:. said...

ayat macam terpakse gyle..
huhu

F A Y Z said...

nak cepat.
hehe
ily sayangs!