My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Monday, March 8, 2010

Bahan Pewangi.


sape xsuka wangi. tol x?. orang yang xmandi jew xsuka wangi. bek la g kawan ngan kambing dalam kandang 2 lagi bagus. yela kalau orang busuk sape nak lepak ngan kau. sepak jauh2.haha. so akhirnya dapat jugak adidas dynamic pulse neh dari awek aku. thanx awak!. actually, 2 hadiah harijadi aku. dapat set perfume dgn shower gel. yang best nye perfume large size beb. selalu aku beli yang kecik jew. yela bajet cukup2. sekarang aku dah ade yang besar punye.haha. memang puas2 ati..spray banyak2 pown xpe.hehe. tapi xley gak spray banyak2..kang habis sape nak beli. aku start suka kat perfume adidas neh mase mula2 nak masuk kolej. aku saje usha kat guardian manjung. n then nampak perfume 2. aku try la spray nak bau. last2 tros aku angkat n bayar. sedap beb bau dye..aku pown xtahu nape aku suka gyle bau dye. sampai la sekarang aku pakai perfume neh. sampai awek aku pown suka bau perfume aku 2. aku ingat nak tuka perfume len. tapi xjmpa perfume yang aku suka. so pakai jela perfume neh. aku beli semua same..dari la deodorant sampai ke shower gel. satu jenis. xde la campur2. so sape yang nak try perfume neh..g la kat guardian atau watson. mesti ade. spray jew. tapi guna yang tester punya la. jangan ko g bukak yang dalam kotak 2. kang xpasal kena bayar.haha. :)


p/s : thanx kat AWAK cuz bagi set adidas neh for my befday present. ilysm. :)