My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Wednesday, March 3, 2010

Oh MARA......

Back Trip from M A L A C C A

"mari habiskan duet!..nanti duit MARA kn ade."..yela..pergi melaka 26hb..duit selalu masuk 28hb..so boley la habiskan duit kt melaka.

ble dah smpi kuantan..sampai ke 3hb 3 duit xmasuk2..adoi! so sape nak disalahkan??. xkan nak salah kn wallet ko bocor, duit terkeluar dengan sendirinya atau kad bank ko da rosak. salahkan diri sendiri la..padan muka nak enjoy sangat kt melaka hari 2..sekarang nak makan pown xde duit..tapi ade la sikit. nasib baek ade kalau xde langsung cam ne?. buat muka tebal pergi ketuk pintu umah sebelah.haha. aku xde la sampai macam 2 sekali. ade la duit sikit. tapi kalau duit MARA masuk lagi la bagus. banyak barang aku nak beli neh. nasib baik deodorant aku ade lagi. kalau x bau kambing r aku g kolej.haha tapi bile duit dah masuk plak. macam2 nak kena bayar. pening gak pale. xde duit pening xde duit pown pening. macam neh life studet kolej. penuh dengan hutang. baru belajar dah hutang sini sana. xtahu r bila dah keje nanti. aku ingat duit gaji separuh bayar hutang. balance barulah ley guna. 2 pown duit makan jela aku kowt. isi minyak lagi. nak kua date lagi. adoi..so kena lah berjimat. berjimat pown sme gak habis. haha. lantak!

p/s: duit MARA msuk hari besoknye. yehaa! :)

No comments: