My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Friday, March 12, 2010

kesibukan mula terserlah



sekarang neh waktu tido aku dah macam boley kira jew. xsampai bape jam aku tido dah kena bangon balik. pas2 buat benda yang same setiap hari. design aku dah macam ape. pas2 nak kena handle baju arkifest plak. sok pagi2 dah kena bangon sebab nak ken abuat projek wakaf kat masjid depan umah neh. assignment pown banyak kena settle. PA nak kena kaler2. alahai lemah plak aku nak men kaler2 tyme2 macam neh. dulu time skolah boley la. mase dah xde. portfolio lagi bape minggu lagi. hope aku boley buat semua benda neh dengan lancar. tq.

rempit v3 dah kua wayang..bila aku ley tgk? hurm....

2 comments:

Unknown said...

andai aku superman,aku mahu membantu mu..malangnya..aku cuma sendraa..

F A Y Z said...

ko blanje tiket wayang pown oke
haha