My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Monday, May 17, 2010

ape pasai suka hitam?



salam..
arkitek suka pakai baju kaler hitam..ape pasai ha? itu itam punya kaler banyak ong ka? bole kasi idea nak design lu punya bangunan ka? itam saja..tuka pink la pulak..bole apa?

aku sendiri pown xtahu ape sebab nye. maybe arkitek neh fav kaler black so sampai baju pown pakai black jew. contoh terdekat aku nampak lecturer aku sendiri iaitu En. Hatta. dye merupakan seorang interior designer and assist architect. aku xpernah nampak dye pakai baju selain kaler itam. tapi kadang2 ade jugak dye pakai putih. 2 pown putih jela. yang lain itam jew.

Same jugak ngan lecturer aku lagi sowang neh iaitu En. Bad. dye memang seorang arkitek n part time lecturer kat kolej aku. tiap kali dye datang studio pakai kemeja hitam. aku pown xtahu nape sebab aku xg tanye dowang nape dowang ske pakai kaler itam. xkn aku nak g tanye macam neh "en.hatta, asal suka pakai baju kaler itam? xde kaler laen kew?"haha. tapi aku xberani nak tnye..kalau mood dye gila2 boley la tanye.

jadi so memang betul la arkitek neh memang minat kaler itam. sebab pew aku cakap macam 2? yela tyme portfolio mesti kaler tema kena ade warne itam walaupun sikit. hari 2 Arkifest baru2 neh pown tshirt kaler itam gak. so itam neh memang dah sebati ngan jiwa dak2 arkitek neh. macam ape 2 orang kate..bagai tangki minyak ngn petrol. hahaha. so sepot BLACK!. bukan black mentor 2 k. haha.

neh antara contoh arkitek yang terkenal yang aku rase mempunyai citarase yang same.




p/s: kalau nampak orang pakai baju kaler itam..2 la arkitek. haha


6 comments:

Unknown said...

sebab tu baju aku banyak kaler hitam..hahahha

.:iEyaaYaya:. said...

i love black too
;))

kynakynsella said...

cuba tukar mrah plak boley?
haha

F A Y Z said...

sendra : aku pown byk kaler itam..haha
kaler laen xminat.

awak : luv u 2..eh?hehe :p

kyna : merah?ape punya taste lah ko neh.

najihah said...

LAWYer pulak black n white..

law student mcm kitorg wajib pakai setiap hari selasa..

nak pakai full black pun bley..

:)

F A Y Z said...

tukang kata : arkitek n lawyer ley geng r
haha