My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Monday, May 17, 2010

Main kaler air


salam..
poster yang dibuat agak barai sebenarnye..sebab dateline dah dekat 2 yang jadi barai sket..kaler merah 2 pown macam terang sangat..lantak la aku dah submit pown. poster aku lpe nak post dalam blog neh sebab busy yang teramat sangat. baru sekarang nak masukkan. oh lpe nak cite pasal poster neh..actly poster neh aku buat untuk subjek Pengurusan A. tapi sebelum buat poster neh kena lukis n kaler guna waterkaler. dah la waterkaler aku dah lame gyle xgune. memang jadi lagi barai r drawing aku 2. haha.

pas2 dengan guna 3 kaler jew. putih,hitam ngan kelabu. sebab 2 nampak same jew drawing 2. subjek neh memang aku menyirap gyle sebab banyak gyle assignment. yela dah la 1jam kredit tapi assignment semua macam 8jam kredit. sape xmenyirap. pas2 lepas neh ade lagi kerja nak kena submit. bkn jew submit tapi kerja 2 kena jual time portfolio. aduss!..so nanti korunk tgk r ape barang yang aku nak jual..barang baek pown ade.haha.


p/s : portfolio review shahputra pada tarikh dua puluh lima bulan lima tahun dua ribu sepuluh. :p

5 comments:

hidayahzulkfli said...

gudluck ya...

kynakynsella said...

ngeh ngehh 25 ary bulan 5 ae portfolio korng
ko gi jual eiya tgok laku ke takk.
haha

F A Y Z said...

gadyz : thanx!

kyna : ek ela nak jual pehal lak neh
dye pown amek subjek neh kowt
klu aku jual ya..ya nak jual ape?
jual ko la kyna
hahaha
ko kn barang baek!
hakhakhak

kynakynsella said...

siott je aah barang baekkk punyeee!!
=D

F A Y Z said...

agk2 bape sekilo?
haha
:P