My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Monday, May 31, 2010

ARCHUSTIC UKM 2010


salam..

tahun neh UKM menjadi tuan rumah untuk bengkel senibina. UKM bersekongkol dengan TAYLOR's College n TWINTECH College untuk menjayakan bengkel neh. Tema untuk kali neh ialah ARCHUSTIC. taun lepas tema yang digunakan ialah RUMI. so taun neh archustic..macam ade kaitan ngn lagu pown ade. akustik!. haha. ape2 pown gud luck pade semua school of architecture yang join bengkel neh pada 12-16jun ini. aku taun neh xdapat nak pergi. sebab aku malas. haha. alasan macam budak2. sebenarnye aku malas nak jadi participant. yela shahputra xhantar g archustic neh. so dak2 shahputra kena la join UTM KL. xpela aku bagi chance kat dak2 laen untuk pergi. nanti kecian plak membe2 aku yang laen. dak2 UTM KL memang sempoi gyle..layan pale..masuk air macam aku. so xde hal la kalau nak join ngn UTM neh. so sape2 yang nak usha atau menziarahi rakan2 di UKM..datanglah beramai-ramai..haha..macam ajk kenduri kawen plak. korunk datang lah usha performance dorang sebab aku rase tyme performance la paling best skali. seriuos beb!. wa sanggup potong jari kowt. haha. aku INSYAALLAH akan pergi untuk sepot membe2 aku kat sane..so GUD LUCK! :)


ARCHUSTIC TEASER

3 comments:

.:iEyaaYaya:. said...

how they do this video sayang?
cool gyler kn.

Unknown said...

style dowh dorang ni..aku teringin juga nak rasa kalau menyertai semua benda2 event ni..hurmm...masa aku lama lagi rasanya..siapa je lah aku ni kan..budak sem 1 je pun..

F A Y Z said...

awak : video neh nak buat kena byk amek gambar..pas2 buat video..tapi kena pandai buat la..klu x xjadi smart smapi mcm neh.

sendra : eleh..ko 2 sem dpn dah sem2. pas2 tggu la lagi 1 sem..pas2 ley join next architectural workshop.