My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Saturday, May 29, 2010

Portfolio Review HASTA & End of Semester 4.

salam..

SELESAI!..semester 4 sudah pun berakhir dengan bermakna sekali bagi aku. sebab ape aku cakap macam 2? sebab nye aku berpuas ati dengan markah yang telah diberikan ke atas hasil usaha aku selama neh. mungkin pointer aku xtinggi semester neh tapi at least CGPA aku xjatuh. sekarang xde nak pikir pasal model, drawing, concept board, report..sekarang adalah mase nak pikir pasal tido..haha..kaver tido dulu seminggu..pas2 baru la bercuti!..yeehaa!!!! neh beberapa pix yang aku sempat snap mase portfolio..xbyk pown sebab aku busy jual sticker..haha..untung maa!..pas2 aku nak ucap thanx sangat kat dak2 ARCO (UTM kl) sebab sudi datang usha portfolio kitaorang..korunk memang best n sempoi giler..sem depan datang r lagi..ayam golek arkiputra sediakan..haha!

































































pix dari hakym..






















p/s: cuti kejap jew sem neh..sebulan jew kowt pas2 kena balik kuantan balik buat measured drawing..huhu..so cuti neh aku kena cuti betol2..habiskan duet mara aku..beli macam2..kaver tido puas2..usha laptop baru..beli baju,kasut,suar baru..haha..lantak kome!