My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Sunday, January 10, 2010

Back to real world

Checklist : Beg coklat Outdoor, Beg hijau Converse, Beg Nikon.

berkemas..gulung baju sumbat dalam beg(jimat space) haha. nak beli bag pack yang besar xbeli2 pown..kne la pakai beg kecik. skrg neh masa da xbanyak..ape yang tinggal adelah sebuah taik mate dan juga air liur basi di atas katil di rumah. aku akan berangkat ke kuantan untuk kembali ke sekolah..maksud aku kolej. aku xtahu ape akan jadi selepas ini. kehidupan semakin lme semakin susah. mcam maen game. bile level da tinggi makin susah game 2. same macam dalam kehidupan seharian. kita xboleh nk lari dari cabaran dan dugaan. secara xsedar aku akan memasuki ke semester 4. oh shit!..da sem 4. pasneh lagi banyak idea2 untuk design perlu diperah n dicurahkan. subjek2 yang semakin menggila. ape lagi yang xgila? semua benda akan jadi gile. fullstop


p/s : autocad, sketch up, adobe photoshop, maxwell. aku harap korunk bagi kerjasama kat aku bila aku perlukan korunk.

No comments: