My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Monday, January 25, 2010

Poster




First design projek. MASJID. cam best je dengar. so pasneh kena la slalu g masjid cuz nak cari idea pasal masjid. Jangan makan free kat masjid jew. kang xpasal kena kejar ngan tok iman. haha. lecturer kitorang pada sem neh x laen x bukan sape lagi en. izat la. digandingkan dengan en. hatta. first assignment kena research pasal masjid yang ade kat dalam dunia neh. so lecturer suruh research and want us to present. bila dah buat present depan laptop jew. nasib baik senang. lepas tu kena buat poster pulak. so aku gunakan skill adobe photoshop yang aku ade skit2 neh untuk buat poster neh. kena buat 3 poster. cuz ade 2 masjid dalam malaysia dan 1 masjid luar negara. tapi ade problem lepas neh sebab aku xde duet nak print out. yela, dahla nak print out kaler. kalau print out black and white x cantik r kan. so total semua dalam RM15. tapi dalam wallet ade la dalam RM20 sampai duet MARA masuk. kalau print memang aku hidup dengan RM5 jela. huhuh. nak makan ape bai?? xkan nak paw membe2..segan r. erm..sok aku pikir cam ner nak cari duet. pe2 hal belakang cite yang penting aku print jugak poster neh sebab nak bagi lecturer x bertanya banyak nanti. kalau x mati aku kena marah.

p/s : Duet Oh Duet..mane nak cari kau..aduyai...

No comments: