My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Thursday, January 7, 2010

Playstation 3



Maen game?


klu korunk yang ske men game macam aku. mmg korunk rase puas hati gile vavi bile maen ps3 neh. grafik and sound dye memang best. tapi kalau nak lagi best kenala ade tv yang bagus jugak..so naseb baek abah aku beli skali samsung wide screen. so memang enjoy gile maen sampai ibu aku jerit "angah neh xreti2 nak stop kew maen 2..da solat blom?".haha.. tapi 1 jew problem..CD..bapak mahal kowt..1 jew harga dalam belas2 ratusan ringgit malaysia..bukan rupiah. aku pown xthu ble nak kua yang ciplak..macam ps2. xde la sebulan skali aku nak kne bli 1 cd. ape pown PS3 memang syiok habes. try la beb.

No comments: