My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Wednesday, January 27, 2010

OM Event : Banner, Poster, Banting Design

Perbualan antara aku ngn dak OM
Lokasi kejadian : Dalam Studio
Cara perbualan : Perbalas Mesej

Aku : Salam..banner da seap.
Dak OM : kenapa lambat seap? kan orang mintak minggu lepas?
Aku : ??..laptop problem sket r.
Dak OM : Cakap awal2 sekarang neh dorang ingat awak xleh nak buat so dorang dah amek design dari orang lain. So how?? still nak caj or what?
Aku : aku x cakap pown xleh buat. klu nak design 2 terpulang r. tapi klu da ade design len baek xpayah!.

bila mintak tolong design so tunggu r. kalau nak cpat cakap r bila nak. so bole la aku buat cepat2. neh x senyap jew mcam orang bisu. pas2 bila aku da buat xnak plak. ape neh?? kalau macam 2 bek cakap awal2 yang korunk nak amek design orang len. xpyh aku susah payah buat design banner korunk neh. aku pown xfaham orang2 yang macam neh.

neh la design yang da jadi SAMPAH tu.




p/s: thanx to ameen yang telah tolong design banner neh. idea ko memang gempak. sory r last2 jadi macam neh.

1 comment:

::hairy:: said...

biler ko dpt tender nie...
ahahh!