My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Thursday, March 10, 2011

Award for my Ibu n Abah






Alhamdulillah..syukur ke hadrat ilahi...selama 4semester aku cuba nak dapat result yang terbaik. dan akhirnya semester lepas iaitu sem5, aku dapat capai ape yang selama neh aku inginkan dan akhirnya aku dapat jugak.

ANUGERAH DEKAN

thanx ibu dan abah yang banyak beri nasihat dan semangat untuk aku tros belajar.
dan xlupe juga pada rakan2 yang banyak tolong dikala aku memerlukan
selain itu pada AWAK yang banyak beri saya nasihat yang berguna dan semangat
thanx semua!
:)







p/s: sorry AWAK sebab sy xamek gambar hari 2. :(

6 comments:

ita citot said...

tahniah2! memang rasa bangga sebab dpt banggakan mak bpk kita bile kita dpt masuk dean list kan. yeah!! =)

mIss ♡ AtuL said...

congrates...keep up

hidayahzulkfli said...

congrates ;))

F A Y Z said...

thanx smua !

Ahmad Hakym said...

pergh! congratz bro! ;D

.:iEyaaYaya:. said...

ni pn awk xckp kt sy pn :(