My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Saturday, March 26, 2011

tshirt design | DDR6

lame xpost..yela bz dengan belajar..so xley nak update blog. so design kat bawah neh adalah design untuk tshirt kelas. yela dah semester akhir aku kat shahputra neh. aku design la tshirt neh sebab at least ade jugak benda yang semua classmate aku boley simpan jadikan kenangan diorang. aku rase cepat jew mase berlalu. dah 3tahun rupenye aku kat kuantan neh. hurm..so korunk tengok jela design baju neh. simple jew pown. design belakang baju 2 aku tulis project2 yang pernah aku buat dari semester 1 sampai la semester 6. macam2 projek design aku dah buat. hopefully ilmu dan tnjuk ajar yang lecturer aku bagi selama neh berkat. kalau x rugi jew study sampai 3tahun. design depan plak aku egt nak buat logo untuk sem aku..tapi xtahu la oke kew x 2 ? aku letak gambar topeng spartan 2 sebab menunjukkan yang architecture neh adalah subjek yang struggle giler. bukan semua orang boley survive study architecture neh. haha..idea aku xbest pown. klu ade design baru nnt aku upload la lagi.





















No comments: