My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Saturday, March 5, 2011

bank in duet, sms n pas 2 dapatla tshirt ABSTRAX JINGGA




aku baru jew beli tshirt ABSTRAX JINGGA neh. sebab aku memang minat design dr AJ neh da lme..since aku masuk kolej. design AJ neh makin lame makin improve dari segi grafik dye. first time aku beli baju AJ neh time super sunday ade bukak kedai kat monorail BB. kat ats bukan kat bawah monorail. haha. aku beli ngn baju bunkface. baju bunkface 2 aku beli nak bagi kat abang aku..last2 abang aku xpkai sebab xmuat. padahal baju 2 yang cutting dye fit sket. last2 dapat kat aku jugak.

so hari 2 aku usha la facebook AJ neh n ade dealer yang jual tshirt neh secara online. aku memang da lame nak rembat design AJ yang baru 2..tapi time aku g usha kat monorail BB kedai asyik tutup jew. so skrg senang jew ble dah boley secara online. xyah susah2 aku g kedai kt BB 2. sebelum neh aku ade gak bli tshirt AJ time design Pattern Invasion. aku rembat 2helai time raya taun lepas..buat baju raya. haha.

so kat bawah neh design yang awal taun neh kua 2..tp baru skrg aku dapat. punye la lame tunggu.



ade 10design yang menarik..tapi hari 2 aku beli yang AJ04 jew. yela duet xbape nak ade..so beli selai dah la. huhu. nanti bulan depan aku rembat lagi selai. haha



so sape2 yang nak order boley la g kat facebook dorang Northern Abstrax Jingga

lepas neh kuar lak design baru dari AJ. THE AWAKEN. haha..xsabar nak sambar design baru plak.






p/s : customer service dorang memang terbaik! bank hari neh besok smpai baju. haha

No comments: