My photo
Wan Ahmad Fayz is an designer, photographer and artist from Manjung, Perak. RAWK! welcome to his personal blog, where you can explore his everyday life, uncensored!

Wednesday, March 2, 2011

Disebabkan player berambut AFRO dgn PENALTI yg xsepatutnya.





pagi td match antara Man Utd n Chelsea yang dah paling best..xsenang duduk dibuatnya..air ksong aku order smpai 2gelas..sbb tekanan pnye pasal tgk match pagi td. ramai fans man utd kat kedai mamak taj 2..chelsea pnye fans eleh..bape kerat jew aku rase. tapi sebelum match ak seap tag pix yg kat atas 2 kat smua fans chelsea membe2 dak kolej aku..sekali kalah la plak..adoyai..kat bawah neh antara kutukan n ayat2 panas sebelum match.






match pagi td dah macam tgk final world cup pown ade. gol rooney pada first half pown blom ckup nak tenangkan aku..lepas second half lagi senang duduk. player chelsea si afro 2 boley plak sumbatkan gol..gol dye memang cantek..tp si luiz neh maen mcam taik doe..geram jew aku tgk dye maen..smua player man utd dye nak tackle..pas2 referee boley xnmpk..kayu pnye ref. time2 memang ade fight sket lps chelsea gol. lepas 2 penalty plak..yang neh pown ak xbape puas ati sgt sebab yuri zhirkov jatuh sndri jew kowt..bukan kena tolak kew ape..lampard amek penalty masuk plak 2..aish!! time neh membe aku si bob dah start jerit2 gol la..haha..ak buat bodo jela. tgk match sampai habis. vidic kne buang padang sbb tarik remires. aduhh..next wik nk lawan liperpool vidic plak xde..mampus defend man utd macam neh.

habis jew match..membe aku bob adalah org yg paling seronok skali pag tadi sebab dye orang jew yang sokong chelsea..bila chelsea menang puas ati dye jerit kat kitorang semua..haha..aku dah edit pix yang kat atas 2 tadi..so yang neh keputusan pagi td.






p/s : gol rooney memang cantek. chelsea menang penalty ape barang weh! haha